czwartek, marca 12, 2015

Wiara, Nadzieja, Miłość



Anioły Wiary, Nadziei i Miłości 
uszyłam już jakiś czas temu...











Wiara



Nadzieja



Miłość:



Pokazuję je teraz, 
gdyż nastały smutne chwile 
w naszym życiu i mam nadzieję,
 że takie anioły będą czuwały i
nad moją rodziną...








I na koniec wiersz, 
który teraz często czytam...





"  Spieszmy się



Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą

zostaną po nich buty i telefon głuchy

tylko to co nieważne jak krowa się wlecze

najważniejsze tak prędkie ze nagle się staje

potem cisza normalna więc całkiem nieznośna

jak uroczystość urodzona najprościej z rozpaczy

kiedy myślimy o kimś zostając bez niego



Nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna

zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście

przychodzi jednocześnie jak patos i humor

jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej

tak szybko stad odchodzą jak drozd milkną w lipcu

jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon

żeby widzieć naprawdę zamykają oczy

chociaż większym ryzykiem rodzić się nie umierać

kochamy wciąż za mało i stale za późno



Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze

a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny



Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą

i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą

i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości

czy pierwsza jest ostatnia czy ostatnia pierwsza



Jan Twardowski  "












31 komentarzy:

  1. Śliczne z nich pannice :-)
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Boże...jakie piękne... ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego! Nigdy nawet w 1% nie zrobię takiej tildy :-/ Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielinki są śliczne - to nie ulega wątpliwości!
    Nie wiem co tam się u Ciebie dzieje, ale ściskam ciepło i mocno i życzę wiele wiary nadziei i miłości!!! I za pewne wytrwałości (tzn że za pewne by się przydała do kompletu)! I i i... I może odrobinkę uśmiechu by siły wzmocnić! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. anielskie tildy są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te anioły, zakochałam się w ich .... butach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne anioły Joasiu. Mam nadzieję,że rozproszą smutek. Nie wiem czym spowodowany jest Twój smutek,ale smutek to smutek z czegokolwiek by on nie wynikał...Mnie mój smutek towarzyszy od prawie czterech lat bezustannie,staram się z nim oswoić,czasem mi się to udaje,a czasem muszę udawać,że mi się udało...Niech wszystkie dobre anioły spełnią swoje zadanie i rozwieją skrzydłami wszystkie smutki. Pozdrawiam Cię serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech te śliczne i perfekcyjne aniołki strzegą Ciebie !!!! Ściskam mocno Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne anielice! Niech przyniosą trochę radości dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne anioły , Życzę wytrwałości i siły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tildy sa przecudowne!! Nie mogę się napatrzeć sa tak urocze :) Joanno życzę Ci wszystkiego dobrego, przesyłam duzo pozytywnej energii.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioły są cudne :).

    Mocno Cię przytulam i mam nadzieję, że nastaną lepsze dni ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu wspaniałe połączenie anioła ze słowami! buziak ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne anioły
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne anielinki, niech przynoszą spokój i szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałosci :):):)lubię do Ciebie zaglądać patrzeć jak rozwijasz sie :)pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej mi się podobają te szare, ale wszystkie są piękne :)
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię poezje ks. Twardowskiego. W jej prostocie tkwi piękno, a także prosty przekaz jak żyć w tym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne hihi podobaja mi sie :) obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne anioły... mam nadzieję, że wszystko wróci na właściwe tory... pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje prace są zawsze takie piękne i dopracowane w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosnych, spokojnych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Anioly sa przecudne i takie kolorowe :) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Anioly sa cudne! Wprost idealne a te kolory zauraczaja :) pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...