piątek, maja 22, 2015

Misiowo...



Uszyłam misie...


...Nie, 
nie w sutannach, 
tylko w tym samym stylu co








Te trzy miśki powyżej uszyłam...
przed Bożym Narodzeniem 2014 (!),
a te misie poniżej, całe 26 sztuk,
 powstały na Walentynki (!)
( ależ mam zaległości...).

Misie z imionami uszyłam 
dla małych uczniów zerówki,
do której chodzi też moja córcia Agnieszka.


Więcej zdjęć misiów tutaj (klik)



Przepraszam, ze Was nie odwiedzam,
ale przegrywam walkę z czasem...


I dziękuję z serca za wszystkie komentarze,
które bardzo mi pomogły...






21 komentarzy:

  1. Misie w ubrankach są prześliczne! :)) A ta gromadka na pewno wywołała wśród dzieciaków dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne misiaki, urocze mają wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiowy atak! Te duże misie są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaczki słodziutkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne misiaki a to stadko jak pieknie sie prezentuje,dzieciaczki rozumiem,że zadowolone z takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne te misie - ta dziewczyńska misia boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie swietne i slodkie te misiaczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ z Cibie pracowite słoneczko :) Cudn misie, piękny prezent na walntynki, Jednak najbardzij ujęły mnie te czapeczki. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :)) Stadko dla dzieciaczków .....fajnie mają z Tobą:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanno nie przepraszaj najważniejsze że tworzysz i to z ogromnym sercem -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa inwazja misiowa :) , wszystkie śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie te misiaczki :) Misiaczki - przytulaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne miśki , te brązowe w chłopięcej wersji są bardzo sympatyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. łał ale pięknie i misiowo !!! Misica w czepku skradła me serce !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. ...przesłodkie są brązowe misiaki, sama nie wiem, czy piękniejsze w ubrankach, czy bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieplutka atmosfera od tych cudnych misiaków.

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, jakie cudne te Twoje misie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...