piątek, lipca 31, 2015

Jeden artykuł i dwa pikniki :)


Dziś troszkę się pochwalę...
Oczywiście  ( jak zwykle) z opóźnieniem.
12 czerwca w gazecie "Poza Bydgoszcz"
ukazał się artykuł o mnie:)
Wprawdzie pokazywałam go już na moim FB
ale tu na blogu jeszcze się nie chwaliłam,
no to dziś wreszcie się chwalę;)



Następnego dnia, 13 czerwca
(razem z moimi zabawkami)
wzięłam udział w Pikniku Rodzinnym
organizowanym przez
 Zarząd Osiedla Leśnego
 SP4 w Solcu Kujawskim


Pogoda dopisała cudownie,
a na pikniku było całe mnóstwo atrakcji.
Na scenie cały czas trwały różne występy.
Moja Agnieszka też występowała :):):)
Śpiewała i tańczyła razem 
z innymi dziećmi z zerówek.


Dla dzieci była darmowa zjeżdżalnia.
Aga po występie na scenie
skakała ile wlezie:)


Zdjęcia robiła moja starsza córa,
bo ja trwałam na stanowisku:)



A tak wyglądało moje skromne stoisko:



A kuku, tu jestem:)




Tydzień później zostałam zaproszona do Biblioteki
na Piknik Edukacyjny.


Moje stoisko:)


I inne:



Z tego stoiska zakupiłam miodek:


Było też PRZEPYSZNE jedzonko,
mniam mniam...:)
Które przygotowała Pani Maria Przybysz.


Mało jest kanapek na zdjęciu,
 ale sama też przyczyniłam 
się do ich zniknięcia :)


Na placu za biblioteką Vikdeko
organizowało wspaniałe zabawy dla dzieci.
Oczywiście moja Aga też brała w nich udział:)






Krótki filmik 
na którym widać jak moja Aga jest w ruchu,
można obejrzeć na stronie Vikdeko


A na zakończenie pikniku
otrzymałam takie piękne podziękowanie:



Więcej zdjęć  z tej imprezy można obejrzeć
 na stronie Klubu Mam tu (klik)
( na tamtych zdjęciach talerze są jeszcze pełne;))


***********

Przez pięć dni nie miałam dostępu do internetu:(
Burza "załatwiła" naszą antenę internetową
na nową trzeba było trochę poczekać,
a i teraz jeszcze nie hula jak trzeba...
ciągle coś przerywa...




Pozdrawiam słonecznie zaglądających.






18 komentarzy:

  1. Gratuluję! A u Ciebie jak zawsze obficie w wydarzenia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imprezy dla dzieci! i gratuluję artykułów bo piękne rzeczy tworzysz, niech ludzie się dowiedzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no i super, gratuluję ;) widać, że zabawa była przednia

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu- brawo!Jestes bardzo zdolną kobietką!

    OdpowiedzUsuń
  5. To się u Ciebie działo :).

    Wcale się nie dziwię, że pisali o Twoich maskotkach, bo są super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. wow gratuluje Ci takiej publikacji :) cieszy mnie to co robisz :) ładne stoisko na kiermaszu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...