piątek, lipca 10, 2015

Post pełen serc


Nadrabiam wciąż zaległości.

Serduszka " ala kamea" 
powstały jeszcze przed Dniem Matki.


Te są z drewnianymi guziczkami
w kształcie serc :


Te są z klateczkami :


Jedno z nich dostała moja mama...


 A tu można wydedukować - które to było:)




 Te wąsiaste serca 
"uszyły się" przed Dniem Ojca:





I jeszcze jedne serduszka, które...



(Kwiatki sama na szydełku zrobiłam)



...powstały z okazji wymianki
 z Bożenką (klik)

Ja dostałam od Niej
 same cudowności,
na dodatek przepięknie zapakowane:






A ode mnie Bożenka dostała oprócz serc...

reniferki (klik), 
o które prosiła:)



A w zasadzie dostałą całą zgraję,
do której w ostatniej chwili dołączył jeszcze kot,
ale na zdjęcie się już nie załapał:)



Bożenka wysłała do mnie paczuszkę 
BŁYSKAWICZNIE!!!
Dostałam wszystko jeszcze w marcu
(także moja Mała Fanka "Krainy Lodu"
 otrzymała soje lodowe skarby od..."zająca"),
a sama, na paczkę wymiankową ode mnie
musiała dłuuuuuugo czekać...
Za co tutaj jeszcze raz 
BARDZO
 Cię Bożenko przepraszam.

No i dlatego kochani,
nie umawiam się już na wymianki,
gdyż nie wyrabiam się z  czasem...
A potem bardzo mi wstyd z tego powodu,
że Ktoś musi długo czekać na swoją paczkę, 
tak jak to było z Bożenką właśnie
i to już dwa razy, 
bo to druga wymianka pomiędzy nami...



Aha, i jeszcze jedno -
wysokość każdego serca 
to około 21 - 22 cm.



Pa!






17 komentarzy:

  1. Fajne tkaninki i tak serduszkowo u Ciebie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, czekanie na Twoje prace to sama przyjemność, poza tym umówiłyśmy się ze mi te reniferki na Boże Narodzenie dopiero będą potrzebne, a są przepiękne! ale przez te pół roku to sama się nimi na cieszę. Zwierzaczki pozostałe również cudne i tulipanki pomarańczowe, akurat podpasowały do pokoju. Jestem we WSZYSTKICH pracach zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczopląsu dostanę, nie wiem na co mam patrzeć, tyle wspaniałych rzeczy pokazałaś :) Wymianki gratuluję, widzę, że udana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serca cudne,ciężko byłoby mi wybrać a Agnieszka pewnie zachwycona ze skrzyneczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie pracuś : ). Piękne te serducha z kameami,a wąsate tatusiowe bardzo pomysłowe : ). Pozdrowionka : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Aż dech mi zaparło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje uszytki - wąsiaste serducha są boskie, te dla Bożenki też - pięknie dobrane kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ...mamine serduszka bardzo oryginalne;) ale tacine - ho ho klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. serduszka przesliczne te z camea bardzo mi sie spodobaly. Wymianka urocza.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdroscic takiej wymianki , piękne prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie serducha są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale produkcja! Oryginalne i z humorem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię serduszka a te Twoje są wyjątkowo ładne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prace - ty zawsze wpędzasz mnie w poczucie lenistwa ... Robisz takie ilości pięknych szyjątek !!! ściskam mocno Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany tyle cudownych szyjątek w jednym poście :).

    Serduszka uszyłaś śliczne zarówno dla mam i tatusiów :).

    Prezenty od Bożenki też są super :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...