środa, sierpnia 12, 2015

Paweł i ks. Henio



Mój syn,
Paweł był ministrantem.

(Pisałam już o tym (tu klik),
A pokazywałam zdjęcie (tu klik))

W  grudniu, dokładnie 21.12.2014
na uroczystej Mszy Św. został
(wraz z kolegami) 
lektorem.
Wśród lektorów jest...najmniejszy:)
Ale za to czyta przepięknie!
Słuchając Go, 
niesamowicie się wzruszam... 
A wiadomo, że jako Jego mama, 
jestem nad wyraz obiektywna;););)

Kilka zdjęć z promocji lektorów

Na zdjęciu poniżej
 Paweł, proboszcz Celkowski
i ks. Henio:)




Na koniec nowi lektorzy dostali
Biblię w prezencie.


Ks. Henio w naszej parafii
był do końca czerwca 2015
i na pożegnanie uszyłam...
Zaraz zawołacie:
"Wiemy, misia w sutannie,
tak jak dla ks. Roberta".

A właśnie że nie:)
Bo misia w sutannie ks. Henio dostał
w prezencie po
"pasowniu  na lektora".


No to zawołacie
"To pewnie uszyłaś księdza w sutannie"
Też, nie:)
Gdyż taki ksiądz  wydawał mi się 
zbyt poważny
dla naszego ks. Henia.
Bo ks. Henio, to po prostu 
optymizm, radość i sama dobroć:)

Na pożegnanie więc,
ks. Henio dostał...
Księdza Henia:)




Poduszeczka, którą trzyma
 jest dwustronna:







Zdjęcie księdza podkradłam z Jego FB
(mam nadzieję, że nie muszę się z tego spowiadać;)),
i dlatego troszkę nie wyraźne jest, 
ale chciałam żeby miał prawdziwą niespodziankę:)




Pozdrawiam:)








12 komentarzy:

  1. pięknie !!!!!!!! jak zwykle jesteś bardzo pracowitym Słoneczkiem !!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, miałaś czadowy pomysł :D na pewno księdza pozytywnie zaskoczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu gratulacje dla syna i dla Ciebie;) a co do maskotki bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajną ma twarz :) lubię do Ciebie zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ks. Henio swietny i Ten prawdziwy na pewno mile zaskoczony i zadowolony z tak swietnego prezentu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...to ci numer; wyszło świetnie; drukowałaś na specjalnej tkaninie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super , jestem pierwszy raz ,ale cieszę się ,że wpadłam , Jesteś pomysłową dziewczyną, świetny upominek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz być dumna z syna i wiadomo, że dla każdej matki jej syn czyta najpiękniej :).

    Haha, to mnie zaskoczyłaś. Księdza Henia na pewno też. Miałaś super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł i wykonanie rewelacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...