poniedziałek, lutego 29, 2016

Kłopoty z facebookiem...


...się skończyły. 
Na razie.
A wiecie jak?
Najpierw wysłałam im artykuł o sobie (ten - klik).
Było tam moje nazwisko, imię i nawet zdjęcie.
Ale mi odpisali, że nie mogą mnie zweryfikować.
No cóż...Odczekałam parę dni, wnerrrrrrwiłam się wrrrr
i...napisałam, że:
 "Niestety, ale  nie prześlę żadnego dokumentu ze zdjęciem. 
Żądam usunięcia konta z FB!".
Do wiadomości musiał być dołączony załącznik w pliku,
( bo nie chciało "iść ") więc dodałam...obandażowany paluch
z tego posta (klik)
Po czym na drugi dzień, dostałam odpowiedź, że...
 zostałam poprawnie zweryfikowana
 i już mogę dostać się do konta!!!
O co tu chodzi????

No na razie odzyskałam dostęp,
ale nie wiadomo na jak długo...

Dziękuję za wszystkie słowa otuchy:):):)


************************

Przy okazji wrzucam parę moich uszytków.

Lokomotywa.









Samoloty:













Pozdrawiam słonecznie zaglądających :)




16 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo z pomyślnego rozwiązania problemu, myślałam o Tobie i tej całej historii. Uszytki jak zawsze zachwycające, pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze ze wszystko wróciło do normy, mam tez nadzieje ze moja przesyłeczka dotarła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że problem został rozwiązany i mam nadzieję, że tak zostanie. Uszytki jak zwykle przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samoloty fenomenalne!! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zabaweczki :-) Lokomotywa extra, Samolociki syper :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milo uslyszec ze udalo ci sie rozwiazac problem z FB. lokomotywa i samoloty swietne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Samoloty są odlotowe : ) Kusiło mnie uszycie takiego dla męża na walentynki ale wykrój mnie trochę przeraził i chwilowo odpuściłam : )Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. hej no mnie też dawno tu nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszły i samoloty i lokomotywa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że nie wysłałaś żadnego dokumentu, bo nie wiadomo czy, to nie był jakiś haker ...

    Lokomotywa i samoloty super Ci wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, dopracowany każdy szczegół. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne samolociki! Polecą do Dzieci i będą szczęśliwe <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te samoloty sa przecudowne, oj widze jak by moj synek z takiego się ucieszył, chyba dla niego uszyję.

    OdpowiedzUsuń
  14. ...oh, dawno mnie tu nie było a tu tyle wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...