piątek, lutego 12, 2016

Po półrocznej przerwie...


...zastanawiam się, czy w ogóle jeszcze tu koś zagląda...
 Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie
 moje już oklepane powiedzenie :
 "o notorycznym braku czasu".


Na powitanie powiem, 
że zablokowali mi konto na FB.



Żądają ode mnie dowodu, lub paszportu, lub innych dokumentów, 
gdyż podejrzewają, że posługuję się nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem.
No szczyt idiotyzmu!!!





Najpierw się wściekłam! 

Potem jednak, zaczęłam się zastanawiać
 czy nie wysłać tych dokumentów,
bo żal mi tych wszystkich kontaktów i znajomości,

Ale że z natury jestem przekorna,
to na dzień dzisiejszy jeszcze trwam w przekonaniu, 
że raczej się nie doczekają abym je przesłała! 

Także proszę Wszystkich, 
którzy kontaktowali się ze mną w sprawie zamówień
poprzez moje konto na FB
o kontakt tutaj :
pracowitesloneczko@op.pl
lub przez 
stronę sklepu w zakładce "kontakt":



Nie mogę nawet tam wejść,
żeby wszystko zlikwidować...
A gdzie ochrona danych osobowych???



15 komentarzy:

  1. Joasiu, już nie raz słyszałam o zablokowaniu konta fb, tym którzy mówili mi o takich rzeczach żadna krzywda po wysłaniu skanu dowodu osobistego się nie stała. Ale takie zablokowanie konta nie stało się samo z siebie. Chyba komuś zależało na podcięciu Ci skrzydeł i zgłosił Twoją stronę jako łamiącą jakies przepisy, albo fałszywą. Bądź dzielna, nie daj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech.... złośliwość rzeczy martwych :) Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy Asiu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż teraz mnie zszokowałaś, ale byłam u Ciebie przed chwileczką i u mnie wszystko działa nawet mogę lajkować u Ciebie. Trzymaj się Kochana, musisz tam być. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym jest problem, że wszyscy mogą tam wejść, a ja po zalogowaniu jestem przekierowana na stronkę żeby wysłać dowód, albo mogę się wylogować. Nic więcej...:(

      Usuń
  4. Bardzo mi przykro z powodu FB, ale cieszę się, że dałaś znak życia na blogu :) Jako,że Twój blog stał się pierwszym obserwowanym przeze mnie blogiem, bardzo mi brakowało Twoich wpisów. Za FB nie przepadam, więc jakoś nie przyszło mi do głowy tam zaglądać. Mam nadzieję, że wszystko się pozytywnie wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę ja też nie przepadam za FB. Jakiś czas temu, zostałam przez sytuację zmuszona tam się zainstalować. Długo się do tego "ustrojstwa" przekonywałam, a jak już jako tako się zaczęłam tam poruszać, to taka "niespodzianka"...

      Usuń
  5. Strasznie ciekawa jestem dlaczego tak się stało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj : ) Cieszę się,że się odezwałaś,mam nadzieję,że będziesz tu częściej wpadać : ). A co do tych dziwnych dokumentów to ja w ogóle nie jestem fejsbukowa ; ) ale wydaje mi się to nieco podejrzane a właściwie to nawet bardzo,oszuści nie śpią i tylko kombinują jak kogoś zrobić na szaro,więc lepiej nie ryzykować i dmuchać na zimne : ). Pozdrawiam Cię serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tego się boję, że to jakieś oszustwo jest...
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Absolutnie nigdy nie wysyłaj skanu dowodu osobistego ani skanu żadnego dokumentu!!! fb to jest strona/portal rozrywkowowo-towarzyska i nie ma prawa żądać takich danych...co to w ogóle ma znaczyć!!! Na Twoim miejscu zaciągnęłabym informacji u dobrych informatyków albo...na policji.
    pozdrawiam, Maryla

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj... mam nadzieję, że sprawa z kontem na fejsie się wyjaśni...

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi przykro. Mnie kiedyś fb ostrzegło, że zamiast imienia i nazwiska mam nazwę jak na fanpage'u no i musiałam zmienić, bo straciłabym dostęp. Wkurzyłam się bo nie chciałam na fb występować pod imieniem i nazwiskiem. Na razie jakoś jest - oby nie było kłopotów...
    Głowa do góry i powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...