niedziela, lutego 14, 2016

Straż Pożarna i strażak


Dziękuję serdecznie za wszystkie rady 
w sprawie moich kłopotów z facebookiem.

Na razie nic się nie zmieniło,
czyli dostępu nie mam,
dowodu nie wysłałam,
 wciąż się waham czy to zrobić...
i coraz bardziej  mnie to wkurza,
że taki "piiiip" portal 
chce mnie inwigilować.

Przynajmniej mam czas (ha ha),
żeby pokazać tutaj moje  zaległe szyjątka:)
Przyznam jednak, że troszkę jestem zagubiona
co już dodałam a co nie...

*******************************

Wóz strażacki, 
chyba jeszcze go tu nie było...








Długość 32/33 cm

Wysokość przodu 22 cm

Wysokość tyłu 18 cm

***********************************

I strażak:)






Wysokość strażaka, to około 40 cm.


Pozdrawiam słonecznie zaglądających
i bardzo się cieszę,
że o mnie nie zapomnieliście:)



16 komentarzy:

  1. Pieknosci Asiu :)) U Ciebie jak zawsze Cuuudenka sa :))) Mam nadzieje ,ze zaniedlugo wszystko sie naprawi z twoim fb. Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah - strażak jak żywy! pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, ja siedzę przed monitorem i kręcę głową z podziwu!!! Jak Ty dbasz o te wszystkie detale!!! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że wróciłaś piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Strażak super , fajnie że w końcu tu coś nowego pokazałaś :) i mam nadzieję że sprawa z FB się wkrótce wyjasni
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam piękne uszytki :) Z miłą chęcią będę tu powracać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na kolejne cudeńka :-) Wóz strażacki extra, strazak super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny woz strazacki i strazak super. Piekny komplet. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog

    zapraszam do mnie : piszę o STRAŻY POŻARNEJ i nie tylko : http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny wóz strażacki, a strażak jaki przystojny ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. No zestaw strażacki genialny! Też miałabym zagwostkę z tym fejsem... a może komplet tych najmniej "danowych" dokumentów? Jakaś karta bibliteczna, miejska itp? Coś tam wyczytałam, że można, byle ze zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałam napisać zę dalej pieknie szyjesz :0 oh ah :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że poświęciłeś swój czas na napisanie komentarza, który dla mnie jest bezcenny.
Pozdrawiam słonecznie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...